Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ondráková, Eliška ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+.
Zpracování metodiky náboru nemovitých věcí do realitní kanceláře
Kolářová, Zuzana ; Klika, Pavel (oponent) ; Klišová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním metodiky náboru nemovitých věcí do realitní kanceláře. Na základě vyplněných dotazníků budou zpracovány grafy s procentuálním zastoupením. Nadále bude navržen nejlepší postup pro realitního makléře, jak postupovat při náboru, aby získal nemovitou věc pro svojí realitní kancelář.
Analýza vývoje cen nájemního bydlení ve městě Brně za sledované období
Smolinská, Radka
Cílem práce je vymezit základní pojmy používané v oblasti realitního trhu a nájemného bydlení, popsat základní principy při stanovení výšky nájemného a faktory, které můžou mít vliv na výsledné ceny nájemního bydlení. V praktické části této práce je zpracována pro sledované období analýza nájemního bydlení v Brně. Analýza je zpracována pro jednotlivé městské části a je rozdělena dle dispozičního uspořádání bytu. V závěru práce jsou všechny výstupy porovnány, je stanoven vývoj realitního trhu a určeno, kde došlo k největším změnám.
Závazkové vztahy v realitní praxi
BLAŽKOVÁ, Terezie
Tato práce se zabývá závazky v realitní praxi. Zaměřuje se na realitní kanceláře z právnického hlediska. Tato práce zkoumala vztahy v realitních kancelářích, firemní hodnoty a také moderní inovace. Významnou částí jsou právní předpisy, které souvisí s danou problematikou. K získání dat byly využity dotazníky. Zaměstnanci realitních kanceláří odpověděli na otázky, například jestli je v oboru velká konkurence nebo jaké jsou osobní předpoklady vedoucího zaměstnance v realitní praxi. Další dotazníky byly vyplněné lidmi, kteří mají buď zájem, anebo zkušenost se spolupráci s realitními kancelářemi.
Koupě nemovité věci
BLAŽKOVÁ, Terezie
Tato práce se zabývá koupí nemovité věci. Zaměřuje se na smlouvy, které se této problematiky týkají. Tato práce zkoumala, proč je důležitý katastr nemovitostí, které zákony se váží ke koupi nemovité věci a jak jsou závazky zajištěny či potvrzeny. Významnou částí práce jsou daně, které se ke koupi vážou, jako například daň z nemovitosti nebo daň z přidané hodnoty. K získání dat byly využity dotazníky. Zaměstnanci realitních kanceláří odpověděli na otázky, například jakou strategii jejich kancelář využívá nebo kolik nemovitostí prodají během roku. Další dotazníky byly vyplněné lidmi, kteří jsou vlastníky nemovité věci nebo kteří mají zkušenost s realitními kancelářemi.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ondráková, Eliška ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+.
Zpracování metodiky náboru nemovitých věcí do realitní kanceláře
Kolářová, Zuzana ; Klika, Pavel (oponent) ; Klišová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním metodiky náboru nemovitých věcí do realitní kanceláře. Na základě vyplněných dotazníků budou zpracovány grafy s procentuálním zastoupením. Nadále bude navržen nejlepší postup pro realitního makléře, jak postupovat při náboru, aby získal nemovitou věc pro svojí realitní kancelář.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.